måndag 19 juli 2010

en lååååång dag;D

kantarellerna!!;P mumsigt!!!!!!!!!



R.I.P min fiiiiiiiina lufsen;(

i dag har det gått sååååååå långsamt, jag vackna och gick ut med hunden, åt frukost och duscha. sen skulle vi in till stan, mamma skulle jobba hos calle (på depån som säljer spackel och sånt). sen kom calles syster och hennes familj förbi vid "depån kontoret", dom pratade litte och sedan åkte vi och åt på pizza hut.;D 5 stora bitar pizza, 2,5 glas dricka och två glassar ;P tjocka jag i mig! mums!vi åkte till huset och mata kaninerna, plocka kantareller och hämta some things, sedan åkte vi till väringen igen, då fick mamma för sig att hon skulle baka rull torta och nån annan kaka med massa maskar i:(XP blääää!!! men rull tortan blir nog as mumsig för den ska det bara va blåbär och smultron i den andra ska det ju va maskhallon i iusch!!;D medans mamma, calle och tilda var och plocka alla dessa bär var jag barn vackt åt lova (hon åt gröt och sedan somna! haha hon är mycket svårt att hanskas med den ungen;P) när dom kom hem skulle vi ut och joggade med laban och jag retade mamma hela vägen :D mycket kul! när vi kom hem badade vi i sjön:D och vi upptäckte att en orm (snok) hade fasnat i mört stugan mycket äkligtXP sedan var det mat jag åt fläskfile, tomater, sparris och bearnessås:D mycket lång dag och nu ska jag lägga mig och sova, GOD NATT ALLA SÖTISAR!!!!;D;*:D:*

1 kommentar:

Marika sa...

du glömde berätta att jag svätte ner dig i vattnet som hämd för ditt otrevliga uppförande under joggingturen. ;-)