torsdag 5 augusti 2010

igår, ida, och imorron;)

"min nya hår färg:)"
heeej allihoppa nu har jag inte bloggat på länge;D  jag har färgat mitt hår och varit på boda borg:) det var kul;) mitt hår har nu lite rött;) på lördag åker jag till farmor:) och då kommer jag inte blogga på jääääätte länge. sedan börjar skolan:( jag har inte lust att gå upp på morgonen åka buss stå ut en heeeeeellllllllll skoldag och sedan åka hem till massa läxor:( om man bara gick i skolan och slapp läxor så skulle det väll inte göra nåt att börja för läxorna och lärarna är värst!!!!  idag har jag duchat laban och nu är han ren som en frächsonros haha!!!!! ha det bra!!;*  :)

2 kommentarer:

Marika sa...

Laban blev verkligen jätte fin! Det gjorde du bra! Kan du inte fråga farmor om du får låna deras dator och ta med dig kameran och blogga lite så jag får veta hur du har det på semestern??? Skulle vara jätte skoj!

Anonym sa...

naw håller med bara man slipper läxorna o lärarna och by the way har du gått och dött bejbi svarar inte när jag ringer/messar :(<3333333333333333333333333333333

/Tova